Support

Support tillhandahålls i första hand via mejl till support@koyma.se. Ytterligare information om hur du kontaktar oss hittar du här.

  • Mina sidor hanterar du ditt användarkonto.
  • Via Abonnemang ser du dina aktiva abonnemang samt tecknar nya, förlänger och förnyar.

Frågor & Svar (FAQ)


Vill du skriva ut materialet?

Inga problem! Är du inloggad via en dator så hittar du en extra menyrad längst ner i webbläsarens fönster med ett antal ikon i. Gå till den sidan/kapitel du önskar skriva ut och klicka därefter på skrivarikonen. Sidan öppnas då i ett nytt fönster mycket väl anpassat för utskrift.

Saknar du ditt lösenord?

Då går du till Logga in sidan och fyller i den mejladressen som ditt användarkonto är kopplat till. Vi skickar då automatiskt ett mejl till den mejladressen med en länk i som låter dig byta till ett nytt lösenord.

Hur söker jag efter det jag vill hitta?

Uppe till höger finns en liten knapp med ett förstoringsglas på. Klicka på den så öppnas ett sökfönster. Skriv det ord du söker efter i detta fönster och tryck sedan på "Sök"-knappen.

Inne på en sida använder du sökfunktionen i din webbläsare. Denna aktiveras normalt genom att trycka på Ctrl+F (F för Find). Skriv sedan det du söker efter på sidan i sökrutan och bläddra med pilarna upp och ner för att växla mellan de olika träffarna på sidan.

Hur gör jag för att göra en PDF-fil av ett kapitel?

För att skapa en PDF-fil av en sida krävs att du har ett program installerat på datorn som kan skapa en PDF-fil. Under Windows är CutePDF ( http://www.cutepdf.com/ ) ett exempel på en sådan programvara som är gratis.

Med CutePDF installerat så fungerar det som en skrivare. När en utskrift påbörjas som vanligt så väljer men "skrivaren" som heter "CutePDF" och det som i vanliga fall hade hamnat på papper kommer istället i en PDF-fil som lagras på datorn.

Felaktigheter i utbildningsmaterialet!

Inget utbildningsmaterial är helt utan felaktigheter. Förlåt! Men det gäller tyvärr även KoyMas. En del på grund av att vi har fel, tror fel eller har skrivit fel. En del på grund av att något är ändrat, har tillkommit eller tagits bort ute i världen. Vi tar mycket tacksamt emot information om där ni har hittat (eller tror er ha hittat) felaktigheter. Vi förbättrar ständigt våra utbildnings material så skicka ett mejl till support@koyma.se så rättar vi omgående och kompletterar snarast med det du önskar om det är möjligt/rimligt.

Vad får jag och vad får jag inte göra med utbildningsmaterialet?

KoyMa tillhandahåller utbildningsmaterialet elektroniskt under den tid ditt abonnemang är aktivt. Under denna period kan läsa, skriva ut och spara ner utbildningsmaterialet för eget personligt bruk. Du har däremot inte rätt att sprida det vidare helt eller i delar på något vis eller i någon form.

Är du inte nöjd?

Det är klart att du ska vara nöjd! Skicka ett mejl till support@koyma.se oss där du berättar vad du inte är nöjd med så garanterar vi att vi kommer att göra allt vi kan för att göra dig nöjd!

Vill du tillfoga någon information?

Vi tar mycket tacksamt emot information som vi kan komplettera våra utbildningsmaterial med. För bra information som passar in ersätts du naturligtvis med ett förlängt abonnemang! Skicka ett mejl till support@koyma.se så kompletterar vi snarast med det du önskar om det är möjligt/rimligt.

Byta mejladress?

Har du bytt mejladress? Inga problem! Skicka ett mejl till support@koyma.se där du berättar vilken din gamla adress var och vilken din nya är så uppdaterar vi din mejladress.

Abonnemang löpt ut?

Har ditt abonnemang löpt ut? Inga problem! På samma vis som ett abonnemang kan förlängas i två år kan det förnyas i två efter att det har löpt ut. Klicka på Abonnemang så kan du förnya ditt abonnemang.

Radera ditt användarkonto?

Önskar du radera ditt användarkonto på KoyMa helt och hållet? Inga problem! Skicka ett mejl till support@koyma.se där du ber oss radera ditt konto och gärna en liten förklaring till varför så raderar vi det åt dig. Notera att för ett konto som raderas tas alla abonnemang bort helt och hållet och de kan därmed inte förlängas eller förnyas. Du får en bekräftelse tillbaka via mejl om att ditt konto är raderat vilket blir det sista mejl du får av oss om du inte själv väljer att skapa ett nytt konto.

Hur säkra är betalningarna?

Vi har valt att använda PayPal för alla betalningar. PayPal är den överlägset största, mest kända, mest använda och troligen säkraste leverantören av betaltjänster på internet. PayPal har ett långtgående så kallat Köparskydd för dig som betalar med PayPal.

Kontakta oss för mer information.






Sidan ändrades senast 2017-08-24 14:42 och är visad 163 gånger.